Matkahaaveilua

Jotenkin ei oo nyt jaksanut innostaa tämä blogimaailma yhtään. Mies alkoi kulkea Helsingissä töissä ja mä oon viikot yksin. Päivät kuluu huimaa vauhtia, en oo koneellakaan juurikaan jaksanut istuskella. Oon vaan siivoillut ja lenkkeillyt ja katsellut elokuvia :) Viime viikonloppuna olin pitkästä aikaa baareilemassa kun veljeni ja hänen perheensä suuntasi luoksemme. Oli kyllä mukavaa!
Remppa ei nyt edisty, kun mies ei oo kotona ja mä en osaa mitään tehdä :D Mutta oonpas sillä välin ehtinyt haaveilemaan kaikenlaisesta..


En tiedä onko meillä sittenkään varaa lähteä mihinkään ulkomaille koko kesänä, mutta haaveillahan aina saa ;) Näin kevään tullen se haaveilu aina viimeistään alkaa.


Haaveiden kohteina on vaikka mitä, mutta lähinnä


Thaimaa






Malesia






Azorit




(ja tietysti Azorien delfiinien- ja valaídenbongausretket)




Malta






Kreeta






Lisäksi olen huvikseni katsellut vähän kalliimpienkin paikkojen kuvia... näihin tuskin tulen koskaan pääsemään, mutta katsokaa nyt, mitä maisemia!


Bali






Barbados






Scheyhellit






Aruba






Australia








..mä voisin jatkaa tätä vaikka miten pitkään ;D Säästän teidät kuitenkin lopulta.. Onko sinulla joku paikka, mihin olet aina haaveillut lähteväsi ja mikä se on?


Mä jatkan kuumeilua..

9 kommenttia

Tuija kirjoitti...

NUO kaikki paikat jotka tuossa kuvissasi oli, vaikuttavat oikein ihanilta. Kaunista luontoa ja eläimiä, olisihan se kiva päästä joihinkin noista.

Miia kirjoitti...

Todellakin :)

Niina kirjoitti...

Blogissani ois sulle tunnustus!:)

Nina kirjoitti...

Oi, mitä kuvia! Kyllä olisi ihana loikoilla hiekkarannalla.
Haaveilla saa ja pitääkin, se on elämän suolaa.

Kivaa pääsiäisviikkoa! :)

Miia kirjoitti...

Niina, kiitos <3 Nina, todellakin :) ja kuvien katsominen ei maksa mitään.. Sitä samaa!

Elina kirjoitti...

Minunkin blogissani olisi sinulle tunnustus, käy noutamassa :)

Uusi-Seelanti olisi yksi sellainen paikka, missä mieluusti kävisin.

Mukavaa pääsiäistä!

Marika kirjoitti...

Ääääääh. Mä en kestä katsella näitä kuvia! Tekisi niiiiin mieli matkustaa johonkin! :)

Nyt ei luultavasti kesällä matkustella mihinkään, kun koko kesä menee rempatessa sitä ja tätä. Jospa sitten syksyllä tai talvella lähdettäisiin johonkin. Kun malttaisi odottaa! :)))

Miia kirjoitti...

Meilläki on kesä aika täynnä kaikenlaista, häitä ja polttareita ja provinssia ja juhannusta.. mut aina sitä saa haaveilla ;)

idda kirjoitti...

Thaimaa on A I V A N ihana paikka <3 :) oon käyny kahdesti. kummallaki kerralla ollaan oltu Phuketissa. oon tykänny aivan MIELETTÖMÄSTI! joulun aikoihi ois tarkotus lähtee 2-4 viikoks balille ! :)