Syksy


Niin se vaan alkaa kesä olla ohi. Katselin lenkillä kun puimurit puivat viljojaan pois ja haistelin ihanaa olkien hajua. Tuli niin mieleen lapsuus, kun leikittiin piilosta olkipaalien välissä päivät pitkät naapurissa ja hoideltiin lehmiä :D

Toisaalta ihanaa, kun alkaa illat pimenemään ja voi poltella kynttilöitä. Metsät on pullollaan puolukoita (ja hirvikärpäsiä, joiden hyökkäyksen kohteeksi jouduin taas tässä yhtenä päivänä :/) ja haisee ihan erilaiselle kun kesällä.
Vähän syksyisiä fiilistelykuvia lenkiltä ja kotoa:



Mä oon tällä viikolla nautiskellut työnteon lomassa oikein kunnolla. Oon lenkkeillyt paljon, saunonut, polttanut lyhtyjä (joista en saanut onnistunutta kuvaa :/) ja kynttilöitä, tehnyt pihatöitä ja katsellut hyviä ohjelmia teeveestä. Kunnon rentoutumista iltaisin :) Ja oon hurahtanut hedelmärahkaan. Oon syönyt sitä niin monta kertaa tällä viikolla etten edes muista :D

Tilasin uuden tietokoneen tällä viikolla, se tulee varmaan ens viikon aikana. Jännä nähdä miten opin käyttämään kannettavaa, kun oon tottunut pöytäkoneisiin. Enkä tykkää siitä läppärin hiirestä :P mutta ehkä se siitä lähtee suttaantumaan.
Sellaista tällä kertaa, lähden nyt taas lenkkeilemään :)



2 kommenttia

Marika kirjoitti...

Kuinka mä sitten rakastankaan tällaisia tunnelmallisia kuvia. Syksy ja kynttilät, ihanuutta :)

Miia kirjoitti...

Niin on <3