Kirje joulupukille

Rakas joulupukki, olen ollut hyvin kiltti tänä vuonna (toivottavasti). Tiedän, että käyt täältä kurkkimassa, mitä tahtoisin lahjaksi, joten yritän helpottaa elämääsi.


[kuva täältä]


Täydellisten naisten 6. ja 7. tuotantokaudet
[kuva täältä]
Tätä sarjaa toivoisin muitakin kun kuppeja :)


[kuva täältä]
Buzziin käy kaikki muut pelit paitsi musavisa


[kuva täältä]
Molemmille tyynyt, tämänhetkiset alkaa olla jo aikansa eläneet..



Toivottavasti helpotin joulupukin työtä edes vähän ;)

3 kommenttia

Niina kirjoitti...

Uudet tyynyt ois niin tervetulleet tännekkin!!
Mietin jossain vaiheessa miehelle lahjaksi sitä tempuriakin,on vaan aika kallis!

Ihanat shoppailut edellisessä postauksessa!Loviisan aittaan ois niin kiva päästä joskus käymään!

Päpä kirjoitti...

Mäkin voisin ottaa uudet tyynyt ja noi täykkärit. :) Mut ihan oikeesti mulla ei oo ku yks toive. Sähköhammasharja! Tai no, voisin ottaa myös jonkun jalkahierontakoneen, niitä kaikkien parjaamia suklaakonvehteja (mä en oo koskaan saanu joululahjaks konvehteja!), jotain RM:ia, laudeliinan ja lumikolan. :D

Miia kirjoitti...

Niina, mulla on se tempur ja en oo kyllä kauheesti tykännyt. Tai joo, ei oo niskat kipeenä jos sillä nukkuu, mutta se on niin matala!

Päpä, kuulostaa hyvältä! Mulle kelpais kyl kans RM:t ja uus lumikola ja suklaa ja raha ja ja ja ja :D