Elokuva

Ei ollu kyllä kovin häävi elokuva. Mun mielestä näyttelijät näytteli huonosti ja oli teennäisiä. Lisäksi se tosiaan oli musiikkielokuva enkä ollut ajatellutkaan että siinä ois niin paljon kaikkia tanssi- ja laulukohtauksia. Esimerkiksi kolaritilanteessa ambulanssi- ja palomiehet alkasivat vetää tanssishowta :D Ei ollu siis mun makuun.

Kolmen tunnin päästä meillä olisi lähtö ystävän kanssa kohti Helsinkiä, hän vie ensimmäistä kertaa koiraansa koiranäyttelyyn. 1,5h päästä mulla olisi herätys ja tässä mä taas heilun hereillä. Tämä onkin tälläinen pikapostaus vaan :) Katotaan jos saadaan kuvia onnistumaan niin jaan niitä sitten teidän kanssa. Nyt hyvää yötä!

2 kommenttia

Marika kirjoitti...

Heheh minä olen tv:stä nähnyt tämän mainoksen monta kerta ja juuri sem kohta, jossa ambulanssimiehet tanssahtelee pitkin katua on saanut huvittuneista hymyä huulilleni.. :)

Miia kirjoitti...

Joo se oli kyl aika järkkyä :P ei ihan sopinu kolariin, missä yks loukkaantu pahasti :P